ПриватБанк попередив про масштабне шахрайство

17

ПриватБанк не надсилає свої клієнтам сервісних або інших повідомлень зі звичайних мобільних номерів. Як повідомили в службі безпеки банку, також ПриватБанк не розсилає клієнтам повідомлень про блокування карток.

За даними служби безпеки банку, за останні дні зафіксовано випадки шахрайських розсилок абонентам одного з українських операторів SMS з приватних мобільних номерів про нібито блокування карток клієнтів. У тексті таких повідомлень шахраї пропонували зв’язатися з невідомих номерів з метою отримання персональних даних клієнтів.

За фактом шахрайських розсилок банк разом з операторами зв’язку оперативно заблокували номера шахраїв і передали інформацію в кіберполіцію. За попередніми даними, шахрайські розсилки велося зловмисниками із Запоріжжя.

Служба безпеки ПриватБанку в черговий раз звертає увагу, що всі комунікації банку з клієнтами, в тому числі через SMS, банк веде виключно зі спеціального номера клієнтської підтримки 3700.

  • В Україні запустили оплату товарів і послуг пальцем .Досить прив’язати відбиток пальця до своєї платіжної картки, і одного дотику до спеціального біометричного сканера буде достатньо для здійснення платежу – ПІН-код карти вводити не потрібно. Про це  повідомив прес-секретар Приватбанку Олег Серга, і уточнив, що поки для таких розрахунків встановлений ліміт в розмірі 500 грн. (дорожчі покупки повинні підтверджуватися пінкодом).
  • Українцям почали блокувати платіжні картки . У банках кажуть, що це робиться для актуалізації клієнтських даних і боротьби з «Дроп». Рахунки обіцяють розблокувати, коли клієнт надасть співробітнику банку паспорт та ідентифікаційний код. У свою чергу юристи кажуть, що такі дії банку можна оскаржити, але в більшості випадків воно того не варто

Джерело





МАГАЗИН